כמה שאלות נפוצות להיכרות מעמיקה יותר
-
תמיד שווה לנסות. העסקים המתאימים ביותר לעבודה עימנו הינם עסקים בעלי רצון עז להיות מובילים בתחומם ונכונות להשקיע מאמצים ומשאבים בקידום מטרה זאת, לא קשר לגודלם ברגע זה. פעמים רבות בעבר סייעה החברה באמצעות אבירם פידל לחברות בנות מספר עובדים בודדים לגדול במאות אחוזים תוך זמן קצר.
לקוחות נוספים העשויים לשאוב יתרונות גדולים מהעבודה עימנו הם:
1. מיזמים בינלאומיים המחפשים פתרון שיווקי מקיף לאינטרנט באאוטסורסינג.
2. מיזמים המעוניינים בסיוע בגיוס הון, בקשרים למשקיעים פוטנציאליים או בהכנת חומרי שיווק (מצגות וכ"ו) לקראת סבבי השקעות.
3. חברות או עסקים הנמצאים בצומת החלטה ומתקשים להבחין בפתרון הנכון.
או במילים אחרות: תמיד שווה לנסות. זה בחינם ואנו מבטיחים תשובה הולמת לכל פונה, בהקדם האפשרי.
-
משרדי הפרסום עדיין חיים במודל הנשען על מדיה להמונים (רדיו, טלוויזיה) השולחת מסר אחיד לקהל הרחב.
אנו מתמחים בפילוח אסטרטגי של המסרים השיווקיים לתתי קהלים והפצתם במגוון כלים דיגיטליים, תוך ביצוע אופטימיזציה צמודה לצורך להשגת מקסימום מכירות ונאמנות לקוחות.
בניגוד למשרדי פרסום מסורתיים הדוחים את האינטרנט כנטע זר ונוטים להתעלם ממנו, אנו מחבקים את המדיום האינטרנטי מעל לעשור ושולטים ברזי השיווק בו ובניואנסים קטנים שעושים הבדלים גדולים, בגוגל, פייסבוק אתרי פרימיום ועוד.
-
עסקים איזוריים יכולים ליהנות ממספר אפיקי שיווק מקומיים מוגבלים אך אפקטיביים וביניהם קידום אורגני עבור מילות "לונג טייל" (למשל "עורך דין פלילי בעפולה"), או פרסום ממומן במנועי חיפוש בהגבלת הטריטוריה לזאת הרלוונטית בלבד.
יחד עם זאת יש לזכור כי גם מחוץ לאינטרנט נותרו מספר כלים אפקטיביים ביותר לפרסום ושיווק, כגון פרסום בערוצי מדיה מקומיים (שילוט חוצות, מקומונים ועוד), כמו גם פעילויות שיווק גרילה, שהן למעשה פעילויות קד"ם מתוחכמות בעלות זיקה לעולם הדיגיטלי.
-
קשה לתת תשובה מדויקת לשאלה זאת מבלי להבין את המקרה לגופו בפגישה.
בכל זאת, אם עלינו לקבוע הגדרה כללית לתקציבי פרסום אפקטיביים באינטרנט, ניתן לומר כי תקציב מינימאלי לצורך צריך לעמוד על לא פחות מ-5,000 ₪ לחודש ומעלה.
-
מודל ההתקשרות המועדף עלינו הוא ניהול כולל של פעילות השיווק של לקוחותינו באאוט-סורסינג בריטיינר חודשי קבוע. לפי מידת הצורך אנו מציעים גם עבודה במודל לפי פרויקט.
-
אנו מספקים ללקוחותינו תוצאות ולא תוכניות להשגת תוצאות. כתיבת תכנית שיווקית היא רק ההקדמה מבחינתנו ואנו שואפים להצטיין הן בחשיבה האסטרטגית והן בהשגת יעדי המכירות בפועל.
כל עבודתנו הינה מונחית יעדים דינאמיים של שיווק ומכירות ולפיהם מתנהלת הפעילות השיווקית באופן שוטף.
-
בין אם בחרתם חברת מיתוג ובין אם טרם, נוכל לסייע לכם להשיג תוצאה מדויקת וחדה יותר.
מניסיוננו, עיצוב או שפה ויזואלית שאינה נתמכת בחשיבה אסטרטגית מבדלת הנתמכת בקופירייטינג ייחודי לא ישיגו את התוצאות הנדרשות וברוב בתי העיצוב החלק הזה בדיוק לוקה בחסר. בעבודה עימנו נתחיל ב"מה" ולא ב"איך" ונדאג שה"מה" יוטמע ב"איך" באופן שיציב חסמים למתחרים (קליה אלאקונומיקה), יהיה זכיר וקליט במיוחד (דור שלם דורש שלום), או שפשוט יזרום באופן הטבעי והנכון ביותר שאפשר (סלטי אחלה).
לצורך עיצוב השפה אנו בוחרים את המעצב המתאים ביותר לפרויקט מתוך קבוצה מצומצמת של מעצבים מובילים עימם אנו משתפים פעולה.
-
בין אם בחרתם חברה לבניית אתר ובין אם עדיין לא, ניסיוננו יסייע בידכם להימנע מטעויות שעלולות לפגום בתוצאות האתר החדש.
אנו נוכל לספק לכם שירותי עיצוב ובניית אתר מותאם לקידום, או שנוכל ללוות אתכם בתהליך מול חברת UX/GUI או חברת בניית האתרים שתבחרו. ליווי שלנו יבטיח כי כל שקל שיושקע בבניית האתר יעבוד קשה יותר עבורכם.
נוודא שהאתר פונה לקהל היעד באופן הנכון ביותר, מכיל את המרכיבים שייצרו את האינטראקציה המקדמת והמשלימה ביותר עבור המותג שלכם ומותאם באופן אופטימאלי ליצירת המרות (פניות או מכירות), לרבות הכללת פונקציות של ניהול שותפים, ניהול תכנים ובלוגים, ניהול פעילות במדיה החברתית ועוד. בלעדינו, זה עלול לא להיות זה.
-
בהנאה גדולה! לעומת עבודה מול חברות גדולות וממוסדות יש תחושה מרעננת מאוד בעבודה עם חברה צעירה שדם צעיר מנהל אותה עם רעב אמיתי בעיניים להצלחה.
בעשור האחרון סייענו לחברות הזנק טכנולוגיות ומיזמים שונים לגבש אסטרטגיה ממוקדת יותר, לבנות מודל הכנסות אמיתי ועובד, לטייב את מהלכי השיווק ולהקים קמפיין אפקטיבי ברשת לקהל בינלאומי וגם לגייס הון ממשקיעים (לרוב משקיעים פרטיים, אנג'לים). נסו אותנו.